Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 lipca 2017

Podziękowania dla nauczycielek

Hej, hej! Koniec roku szkolnego zakończył się już jakiś czas temu. W tym roku miałam okazję wykonać różne podziękowania dla nauczycielek - jedne w formie sówkowych pudełek, drugie to kubeczki a trzecie podziękowanie, to mini opakowanie na saszetki z herbatą. Wszystkie zrobione na bazie papieru Canson i ozdobione kolekcją Galerii Papieru "Nauka na całe życie". Cudne grafiki od Small Wingels Shop (napisy dodałam samodzielnie) - polecam tę stronę serdecznie, Pani Ewa tworzy cudowności! :-)

Specjalnie na tę okazję powstały oczywiście podziękowania dla Pań z przedszkola od grupy mojego starszego synka Mateuszka. To te w formie sówek.
Umieściłam w nich drobne słodkości :-)

Pudełeczka sówki, to kolejna moja inspiracja dla Na Strychu. Jeśli chcecie zobaczyć jak je wykonać samodzielnie koniecznie zajrzyjcie tutaj: sówki dla przedszkolanek :-)

A tu kilka zdjęć wszystkich podziękowań:













Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz