Szukaj na tym blogu

wtorek, 9 maja 2017

Kolejne spełnione marzenie...

Hej, hej!
 Długo mnie tu nie było, ale zawalona jestem pracą...

Trochę się u mnie pozmieniało, a mianowicie - dołączyłam do zespołu projektowego mojego ukochanego sklepu scrapowego Na Strychu :-D i od kwietnia staram się Was tam inspirować do najwspanialszego hobby, jakim jest scrapbooking :-)

Jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwa i zarazem zestresowana, czy podołam powierzonemu mi zadaniu... Jestem pewna, że będzie to wspaniałe sześć miesięcy, które na zawsze zostaną w mojej pamięci :-)

Zapraszam oczywiście na bloga po masę inspiracji (nie tylko moich), kursów i ciekawostek.
Nowe DT Na Strychu poznacie tutaj  Witamy wiosennie i z nowym dt.
Mam nadzieję, że moje kursy choć odrobinę Was zainspirują. Jeśli tak, to będę przeszczęśliwa :-)

Pozdrawiam serdecznie

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz