Szukaj na tym blogu

piątek, 13 stycznia 2017

Nietypowy przepiśnik

Hello! Jaki jest Wasz sposób na ogarnięcie przepisów? Jak do tej pory mój był bardzo kiepski. Większość przepisów mam na dysku, co oczywiście jest dość uciążliwe, bo szukanie konkretnego w momencie, gdy chce się coś upichcić, to nie potrzebna strata czasu. Kolejne przepisy (te, które używam najczęściej) mam wpisane do mini notesu, co też jest nieco uciążliwe, bo notes ciągle się zamyka, a jako, że jest mały, to jeden przepis mam zapisany najczęściej na kilku stronach...

Już jakiś czas temu postanowiłam rozwiązać ten problem, robiąc przepiśnik. Jako, że średnio przekonują mnie te bindowane przepiśniki, postanowiłam stworzyć coś całkiem innego. Tak właśnie powstał mój przepiśnik - pudełko, który można postawić na blacie kuchennym. Przepisy wkładane do niego będą zalaminowane, tak, żeby posłużyły na dłużej. Dodatkowo zamierzam zrobić tematyczne przekładki, by łatwiej się odnajdywać w gąszczu receptur ;-)

Przepiśnik - pudełko, to moja kolejna inspiracja dla Foamiran Polska.


Zapraszam to obejrzenia zdjęć:
 








Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz