Szukaj na tym blogu

wtorek, 4 października 2016

Mój "pierwszy raz" z LO ;-)

Postanowiłam spróbować czegoś nowego, czegoś czego nigdy nie robiłam a zawsze bardzo mi się podobało :-) I tak powstał mój pierwszy Layout...

Zrobiony został jako inspiracja na wyzwanie #7 - Vintage do Hello Scrap na które oczywiście zapraszam serdecznie - nagroda czeka :-)

Jako, że praca miała być w stylu Vintage, to gdy tylko znalazłam zdjęcie ślubne moich rodziców stwierdziłam, że jest idealne do tej pracy. I tak właśnie zrodziła się myśl na LO, które zostanie oprawione i wręczone rodzicom.

Nie wiedziałam jaki będzie efekt końcowy... Teraz jednak mogę nieskromnie powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona i z pewnością nie będzie to mój ostatni Layout :-)

A tak się prezentuje:





Pozdrawiam i zapraszam ponownie...

1 komentarz: