Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 sierpnia 2016

Ślubny tort

W poprzednim poście z kwiatami z papieru Canson pisałam, że różowe kwiaty zostały przeze mnie wykonane do specjalnego projektu. Projekt wręczony Młodym, więc mogę teraz pokazać go i Wam :-)
A więc, (tak, wiem, od "a więc" nie zaczyna się zdania, ale jak to mówi mój młodszy syn "ja tak lubię" :-P) projektem nad którym pracowałam był papierowy tort - prezent dla Nowożeńców :-)

Tort składa się z 12 części, w każdej z nich znajduje się zdrapka i mini cukierki. W 10 były dodatkowo mini-koperty z kuponami (dla Niej, dla Niego oraz Wspólne) oraz pieniędzmi. W dwóch pozostałych umieściłam wydrukowane "10 przykazań dobrej żony" oraz "10 przykazań dobrego męża" - tak na dobry początek małżeństwa.

Zamykanie kawałków tortu trochę zmodyfikowałam ;-) Cały tort umieściłam na specjalnie zrobionej "tacy" podklejonej beermatą (dla stabilności). Na środku tortu umieściłam zdejmowaną kompozycję kwiatową (na serwetce), pod którą znajdują się życzenia od wręczających prezent...

Wykrojnik tortu to CREAlies CCAB05 No. 05 - CREATE A BOX - TORT. Papier to w 99,9% Canson, tylko listki są z Galerii Papieru. 

Dziś ostatni dzień zgłaszania wyzwań "Nie kartkowych" na blogu Przyda-się, więc zgłaszam mój torcik jako moją drugą "nie kartkową" pracę ;-)

Mam nadzieję, że przebrnęliście przez długi opis, teraz pora na dużo zdjęć ;-)


Zapraszam do oglądania i komentowania...















Torcik zgłaszam na wyzwanie sierpniowe blogu Przyda-się

 Pozdrawiam i zapraszam ponownie :-)

2 komentarze: