Szukaj na tym blogu

wtorek, 24 maja 2016

Komunijne pudełeczko...

Sezon Komunii już się praktycznie zakończył. W tym roku miałam okazję zrobić tylko jedną Pamiątkę tego wyjątkowego dnia, a mianowicie exploding box.
Box wykonany z dwóch pięknych kolekcji Galerii Papieru o nazwach: "Jak we śnie II" oraz "Gra w kolory".
Wszystkie kwiaty wykonałam samodzielnie. W komplecie do boxa zrobiłam także  małą torebkę na drobny upominek (używając tablicy WeR Memory Keepers "Gift Bag Punch Board). Uwielbiam te tablice (mam już 4 różne) i myślę, że w niedługim czasie powstanie kursik z zademonstrowaniem możliwości jakie dają :-)


Exploding box zgłaszam na dwa wyzwania: 


do Rapakivi na:

Tworząc boxa zainspirowałam się przede wszystkim kolorami: pastelowym różem, śnieżną bielą oraz dodatkiem delikatnej zieleni. Kolory te są niezwykle dziewczęce i zdecydowanie pasują na tę okazję.




oraz do I'ts just fun na:




Zapraszam od oglądania i komentowania :-)













Mam nadzieję, że jakoś przebrnęliście przez tą ilość zdjęć... Pozdrawiam i zapraszam ponownie...

2 komentarze:

  1. cudny boxik :) Dziękuję za zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń