Szukaj na tym blogu

środa, 13 stycznia 2016

Nowy rok...

Bardzo dawno mnie tu nie było, zaatakował mnie totalny brak czasu... Jako, że jedno z moich postanowień noworocznych, to regularne pisanie postów, to pora nadrobić te ogromne zaległości...


Zacznę od kartki na piękną rocznicę 85-tych urodzin...Urodziny były w listopadzie (wiem, mamy teraz styczeń ;-) ) więc kolorystyką starałam się nawiązać do kolorów jesieni... Karteczkę umieściłam w pasującym do niej pudełku... 
Papiery, to Galeria Papieru i jakiś niezidentyfikowany przeze mnie (dostałam w gratisie), jeśli ktoś wie co to za papier (ten w napisy), to będę wdzięczna za nazwę :-) 
Napis wykonałam sama, kamyki to Scrapberry's.


Zapraszam do oglądania i komentowania...







Pozdrawiam i zapraszam ponownie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz