Szukaj na tym blogu

czwartek, 14 stycznia 2016

Chrzciny...

Niedawno kolejny siostrzeniec mojego męża miał chrzciny i z tej okazji powstały dwie kartki oraz prosta ramka z Aniołem stróżem...
Pierwsza kartka ma formę księgi... Ten rodzaj kartki wykonywałam po raz pierwszy ale myślę, że nie ostatni, bo moim zdaniem jest bardzo efektowna... Za życzeniami ukryta jest mała koperta na pieniążki... Kartka została zapakowana do pudełka, które również sama wykonałam... Papiery to  GP, baza to papier wizytówkowy z Manusa, kwiaty WOC...
Druga kartka jest zdecydowania prostsza w formie, ale także ma w sobie urok... Głownie za sprawą rewelacyjnego digi stempelka od Agnes B.... W tej kartce pierwszy raz użyłam papierów Magiczna Kartka i powiem szczerze bezsprzecznie się ZAKOCHAŁAM! :-) Papiery są śliczne, gramatura świetna i używanie ich to czysta przyjemność :-)
Trzecia pamiątka dla małego Adasia to prosta ramka z malutkim Aniołkiem Stróżem siedzącym na chmurce... Pod Aniołkiem wierszyk-rymowanka na dobranoc...


Zapraszam do oglądania i komentowania...
















Pozdrawiam i zapraszam ponownie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz